Selamat Datang

Selamat Datang Ke Laman Perguruan Silat Lintau Yang Asli... Silat Lintau Yang Berasal Dari Tepi Selo, Lintau Buo Utara.

PERTUBUHAN SILAT LINTAU KELANTAN: PERSILEK Headline Animator

Sunday 9 September 2012

Dia Sudah Ada...

Nota Pengarang: Saya menulis berdasarkan keterangan yang diambil dari sumber yang paling boleh dipercayai. Gerakan untuk menguasai tanah suci yang ketiga sedang rancak berjalan sekarang dan kempen menggerakkan bangsa tertentu untuk bangkit merealisasikan kehadiran ORANG INI sedang berlaku dalam skala yang besar diseluruh pelusuk bumi. Sedarlah wahai Umat Muhammad SAW... masanya telah tiba...
Kedatangan 3 tokoh akhir zaman kini sudah bermula... Setiap Nabi telah memperingatkan umatnya mengenainya. Kini... 'DIA SUDAH ADA DIKALANGAN KITA...' Hanya kita sahaja yang belum mengenalinya... Siapakah dia?


Tahukah anda siapa yang saya maksudkan diatas tadi? Siapakah 3 orang tokoh paling penting yang akan muncul di akhir zaman ini?

Menurut sumber yang boleh dipercayai, satu daripada 3 tokoh tersebut yang dikatakan akan muncul dahulu telahpun muncul dan kini sedang berada di kalangan kita, umat akhir zaman.

Saya tidak akan hairan jika pembaca tidak percaya apa yang ditulis ini. Ini kerana pendapat mengenainya terlalu banyak dan kebanyakan darinya sebenarnya tidak berasas.

Kini... DIA berada dikalangan kita... tetapi kita tidak perasan akan kehadirannya walaupun dia menampakkan dirinya kepada kita. DIA hanya akan menampakkan diri setelah RUMAHNYA disiapkan. Gerakan kearah itu sedang berlangsung sekarang... hari demi hari perancangan makin hampir menjadi kenyataan... dan... pada waktu itu...

Manusia akan terpedaya dan mengikutnya... kecuali mereka yang benar-benar beriman dengan Allah dan hari kemudian...

Siapakah DIA yang dimaksudkan?

Tidak lain dan tidak bukan.... DIA adalah

D****L

No comments:

Post a Comment