Selamat Datang

Selamat Datang Ke Laman Perguruan Silat Lintau Yang Asli... Silat Lintau Yang Berasal Dari Tepi Selo, Lintau Buo Utara.

PERTUBUHAN SILAT LINTAU KELANTAN: PERSILEK Headline Animator

Monday 12 November 2012

Benarkah Islam Menganjurkan Kebebasan Agama?


Kepada pembaca blog sekelian, apakah anda sanggup anak anda yang telah dididik dengan Al-Quran, solat, puasa sejak kecil, menukar agamanya? Apakah anda menganggap ianya sesuatu yang diharuskan dalam agama? Anda tak kisah ke kalau anak bini anda murtad? Cuba jawab di ruangan komen dibawah posting ini.

Apa yang cuba dipertahankan oleh SIS? Islam bukanlah agama jalan sehala? Boleh ke main keluar masuk Islam macam keluar masuk jamban? apakah SIS faham agama dengan betul?

Siapa guru mereka? Apa kitab yang mereka baca? Dari mana Fatwa diambil? Itulah persoalan yang bermain difikiran saya bila membaca artikel di Yahoo News. SINI

Sebagai Muslim, kita TAHU DAN PERCAYA bahawa Islam adalah agama/cara hidup yang diturunkan kepada umat manusia. Bacalah kitab Zabur, Taurat, Injil mahupun AlQuran yang jelas menerangkan hal ini. Allah SWT menghendaki hambanya (kita semua) supaya kembali kepadanya (mati) sebagai MUSLIM.Baca di SINI dan SINI

ISLAM BUKAN AGAMA JALAN SEHALA?


2:208






 
O you who have believed, enter into Islam completely [and perfectly] and do not follow the footsteps of Satan. Indeed, he is to you a clear enemy.

Wahai orang-orang yang beriman! Masuklah kamu ke dalam Ugama Islam (dengan mematuhi) segala hukum-hukumnya; dan janganlah kamu menurut jejak langkah Syaitan; sesungguhnya Syaitan itu musuh bagi kamu yang terang nyata. Al-Baqarah:208

Siapa kata? Siapa kata Islam bukan agama jalan sehala? Ada berapa jalan ke syurga? Cuba beritahu? Siapa yang tak mahu masuk syurga? Ada tak? Statement bodoh piang yang keluar dari mulut Pengarah Program SIS Suri Kempe(s) ini terang-terangan menentang Islam. Kenapa tidak? sedangkan Allah SWT berfirman dalam Al-Quran bahawa HANYA ISLAM JALAN YANG BENAR dan HANYA ISLAM YANG DIREDHAI ALLAH serta meminta kita semua supaya JANGAN SEKALI-KALI KAMU MATI MELAINKAN SEBAGAI MUSLIM!!

6:153

"Dan bahawa sesungguhnya inilah jalanKu (ugama Islam) yang betul lurus, maka hendaklah kamu menurutnya; dan janganlah kamu menurut menurut jalan-jalan (yang lain dari Islam), kerana jalan-jalan (yang lain itu) mencerai-beraikan kamu dari jalan Allah, Dengan yang demikian itulah Allah perintahkan kamu, supaya kamu bertaqwa."  Al-An'am:153


dan hendaklah kamu menyembah-Ku. Inilah jalan yang lurus. YaSin:61

Jelas kan? Jelas kan bahawa HIDUP ini ONE WAY STREET, and there is no turning back whatsoever. Bengong sungguh SIS ni. SIS kepala hotak dia.... Memang aku marah... kalau berdepan dah kena penampau siam dah dia ni. Sesungguhnya hanya ada satu jalan kesyurga dan jalan itu ialah ISLAM. Apa kah HAK kita diatas muka bumi ini. Do you have a choice in reality? The answer to that is a simple NO. You have no right at all. Why? Because GOD ALMIGHTY the one who created you and me, have clearly spoken to US that we should follow ONLY HIM... ONLY ISLAM... Is that clear enough?

Marilah kita berganding bahu untuk menentang segala bentuk penyelewengan yang berlaku dalam negara ini termasuk terhadap SIS yang terang-terangan MENYOKONG KEBEBASAN UNTUK MENUKAR AGAMA. Itu kenyataan dari SIS... Sila baca SINI.

Fikir2kan lah.



No comments:

Post a Comment