Selamat Datang

Selamat Datang Ke Laman Perguruan Silat Lintau Yang Asli... Silat Lintau Yang Berasal Dari Tepi Selo, Lintau Buo Utara.

PERTUBUHAN SILAT LINTAU KELANTAN: PERSILEK Headline Animator

Sunday 22 April 2012

Kesibukan

Akhir-akhir ini  saya terlalu sibuk menyebabkan kurangnya waktu yang dapat diluangkan untuk melayari Facebook atau menulis blog. Anda mungkin tertanya apakah yang menyebabkan saya sibuk begitu sekali...


DUA PROJEK BESAR

Peluang bersama Jeunesse

Saya telah mengikuti perkembangan sahabat saya dari Padang Serai, Kedah yang dikenali sebagai Abg. Chob dan akhirnya menghubungi beliau melalui YM. Saya tidak bertanya banyak kepada beliau, hanya bertanya berapa modal diperlukan kerana saya tahu bahawa Abg. Chob telah dapat menjana pendapatan yang banyak dalam minggu pertama beliau menjalankan perniagaan ini... saya terus sign up dan pada 10 April saya ke Kedah untuk menyertai seminar dan berkenalan dengan Alice Tan (rakyat Malaysia yang menetap di Australia). Saya kini menggunakan produk Jeunesse dan sudah mula melihat keberkesanannya.. Untuk mengetahui lebih lanjut tentang perniagaan Jeunesse yang saya sertai anda boleh klik di SINI


Peluang Kedua

Sambil menjalankan kempen Jeunesse di Facebook dan internet... pada suatu hari saya menegur salah seorang kenalan dari Amerika dan dari perbualan kami dia telah memperkenalkan saya kepada seorang MENTOR internet, seorang JUTAWAN INTERNET yang kini telah bersara. Saya telah bersama dengan MENTOR ini dan akhirnya berpuashati dengan segala penerangan yang diberikan olehnya.

Apa yang saya buat?

Mentor saya mengajar dan menunjukkan bagaimana dia menjana pendapatan sehingga RM50,000.00 SEBULAN dalam masa KURANG DARI SETAHUN! Dengan hanya MODAL PERMULAAN kurang dari RM100.00 !!


Saya teruja dan ingin mencuba apa yang dilakukan oleh beliau. Manalah tau kalau dia BUKAN MENTOR seperti yang rakan saya katakan itu... 

Setelah itu saya terus buat apa yang dia buat dan TERKEJUT apabila mendapati saya mula menjana pendapatan SETENGAH JAM setelah saya mendaftarkan diri. Poning kepalo den dibueknyo... Kalaulah orang tahu benda ini... betapa senangnya.... betapa mudahnya... 

Bukan MLM
Tanpa Menjual
Tak Perlu Cari Orang...Tanpa Perlu Buat Apa2 Kecuali Luangkan Masa Selama 15 Minit Setiap Hari
KALAU TAKDA 'DOWNLINE' PUN MASIH DAPAT DUIT TIAP HARI... 
 
HEBAT? NAK TAHU? Hubungi saya di Skype dan tambah saya sebagai rakan anda di Skype. ID Skype saya ialah drkamalshah.


Ok lah.. nak check tengok berapa pendapatan saya hari ini... ;)

Wassalamu alaikum.


Dr. Kamal Shah

No comments:

Post a Comment