Selamat Datang

Selamat Datang Ke Laman Perguruan Silat Lintau Yang Asli... Silat Lintau Yang Berasal Dari Tepi Selo, Lintau Buo Utara.

PERTUBUHAN SILAT LINTAU KELANTAN: PERSILEK Headline Animator

Tuesday 25 January 2011

ANDA MAHU BUKTI?



Oleh: Dr. Kamal Shah

Kepada semua peminat dan pengamal Silat Lintau yang ingin mengetahui kebenaran yang nyata dan jelas, saya sudahpun mengumpul bukti dan fakta yang banyak tentang Silat Lintau dari Ranah Minangkabau (Ranah=Tanah).
Contoh-contoh seperti dibawah akan saya postkan satu persatu sehingga mereka yang tidak bertanggungjawab MENGHENTIKAN perbuatan MENIPU orang ramai tentang asal usul Silat Lintau.
Saya menyeru kepada semua peminat, jurulatih, guru dan pelajar Silat Lintau, dimana jua anda berada supaya BERDIRI DIATAS PAKSI KEBENARAN dan jangan bersekongkol dengan mereka yang mendukung kebatilan.
Ini contoh bukti yang akan saya postkan di blog ini dari masa ke masa
oh ya
mau lihat blog orang yang mengklaim silat lintau miliknya dan keturunannya? Nah... ini dia>>> http://silatlintau.blogspot.com/2006/11/mahaguru.html... sejarahnya aneh dan melucukan mereka yang mengenal sejarah Minangkabau... 
M Ifra is offline.
M Ifra is online.

hahaha...

kenapa
udah baca?
M Ifra is offline.
M Ifra is online.

ketawa saya pak....td saya baca....orang kamang ciptakan silat lintau....ah nggak mungkin aja itu pak....

Saya akan terus menulis sehingga KEBENARAN TERSERLAH. 

No comments:

Post a Comment