Selamat Datang

Selamat Datang Ke Laman Perguruan Silat Lintau Yang Asli... Silat Lintau Yang Berasal Dari Tepi Selo, Lintau Buo Utara.

PERTUBUHAN SILAT LINTAU KELANTAN: PERSILEK Headline Animator

Thursday 14 April 2011

AKU BUKAN PENDERHAKA

Sememangnya amat mudah melontarkan tuduhan melulu terhadap seseorang, terutama sekali bila orang tersebut bukan sahaja tiada di depan malah berada beratus batu jauhnya... Tuduhan melulu, lambat laun akan kembali kepada sipenuduh... Sesungguhnya Allah itu MAHA ADIL dan MAHA BIJAKSANA...


Saya seorang penderhaka?


Hahaha... gelak besar saya pabila diberitahu bahawa saya telah menderhaka kepada Perguruan Silat Lintau dan MAHAGURU. Lucu sungguh mendengarkannya. Orang yang berkata demikian bukanlah seorang yang lebih tahu tentang apa yang diperkatakannya. Kenal saya pun belum.

Oleh: Dr. Kamal Shah @ Raden Ahmad Guntur

No comments:

Post a Comment